12/11/10

Τον νου σας ρεμάλια...!!!

Την προηγούμενη Κυριακή μου αράξετε, μου χαλαρώσατε και δεν πήγατε να ψηφίσετε... Μου το παίξατε και καλά πεισμωμένοι...
του τύπου όλο με δέρνεις Γιώργο μου και γι' αυτό και δεν σου ξαναμιλάω...Να σου λοιπόν πετάχτηκε ο ΓΑΠ "συναινεί ο λαός στα μέτρα" σου λέει... Εντάξει είναι γνωστό ότι ο ΓΑΠ ζει αλλού, στην κυριολεξία όμως αφού όλο ταξίδια είναι και για αυτό νομίζει ότι όλα είναι ωραία!!! Παρέα του, όμως την Δευτέρα, μου ξετσουτσούνεψε  και ο Γιούνκερ και άρχισε να ζητάει και άλλα μέτρα... Εντάξει βέβαια του παιδιού του ξέφυγε, δεν ήθελε να το πει (λέγονται παιδί μου τέτοια πράγματα ενώ έρχονται και άλλες εκλογές στο καπάκι;....) και γι' αυτό του έβαλαν πιπέρι στο στόμα να μη ξαναπεί κακές λεξούλες μέχρι την Κυριακή... Τον νού σας όμως ρεμάλια, αν δεν πάτε και αυτήν την Κυριακή να ψηφίσετε, μας βλέπω από Δευτέρα να σκάει πάλι μύτη η τσουτσού... του Γιούνκερ και αυτή την φορά δεν θα μαζεύεται...(εμ βλέπεις δεν έχει κάθε κυριακή εκλογές για να τον μαζεύουν...) Τι να σας κάνω που πέσατε πάνω σε ασυγκράτητο αγόρι.... Κοιτάχτε το μωρέ... άχου το γλύκα είναι!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου