27/9/12

Μεϊμαράκης σε Παυλόπουλο: Έλα να... γλύψεις τον δικό μου, είναι πιο ωραίος!


Σοβαρό φραστικό επεισόδιο σημειώθηκε κατά την ψηφοφορία για τις άρσεις ασυλίας μεταξύ του πρόεδρου της Βουλής και του Προκόπη Παυλόπουλου.
Ο κ. Μεϊμαράκης που είχε ακούσει όσα είπε το πρωί ο βουλευτής της ΝΔ στον real fm και το Νικο Χατζηνικολαου τον οποίο και υπερασπίστηκε, του φώναξε...
«Προκόπη σε άκουσα το πρωί που βγήκες να γλείψεις τον Χατζηνικολάου, πήγες να του γλείψεις τον π@@@@ο. Αμα θες έλα να γλείψεις τον δικό μου που είναι πιο ωραίος».
Σύμφωνα μάλιστα με βουλευτές ο κ. Παυλόπουλος έμεινε άφωνος με την αναπάντεχη ατάκα του προέδρου της Βουλής. Ωστόσο, σύμφωνα με τον κ. Παυλόπουλο, ο διάλογος που διημείφθη μεταξύ των δύο, έχει ως εξής:
Μεϊμαράκης: Γιατί ρε Προκόπη πήγες το πρωί στον Χατζηνικολάου και τον έγλειφες;
Παυλόπουλος: Που το κατάλαβες ρε Βαγγέλη;
Μεϊμαράκης: Μου το είπαν. Εσύ δεν έλεγες για το εκρηκτικό του χαρακτήρα μου;
Παυλόπουλος: Αυτό κατάλαβες;
Μειμαράκης: Να ξέρεις ότι όποιος γλείφει τον Χατζηνικολάου είναι απέναντί μου.
Παυλόπουλος: Εγώ δεν γλείφω τον Χατζηνικολάου, άρα δεν με αφορά.

Πηγή: http://newpost.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου