Oρίστηκε διαπραγματευτής με εντολή Σαμαρά για την οριστική λύση
Με εντολή του πρωθυπουργού Αντώνη Σαμαρά, ορίστηκε ειδικός διαπραγματευτής, ο κ. Ευθύμιος Βιδάλης για την οριστική λύση του προβλήματος και την επανεκκίνηση των συμβάσεων παραχώρησης.Μετά από σχεδόν δύο χρόνια που πέρασαν με ευχολόγια και ελλιπείς πράξεις εχτές ανακοινώθηκε ο ορισμός διαπραγματευτή εκ μέρους του Δημοσίου για τη λύση του γόρδιου δεσμού των παγωμένων αυτοκινητόδρομων. Η επανεκκίνηση των συμβάσεων παραχώρησης των τεσσάρων μεγάλων αυτοκινητοδρόμων αποτελεί βασική προτεραιότητα της Ελληνικής Κυβέρνησης...
Η ανακοίνωση από το Υπουργείο Ανάπτυξης και Υποδομών σημειώνει πως με απόφαση του Πρωθυπουργού Α. Σαμαρά, μετά από εισήγηση του αρμόδιου Υπουργού Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Κ. Χατζηδάκη ορίζεται ο Ευθύμιος Βιδάλης ως διαπραγματευτής για την επίλυση του θέματος.
Οι συμβάσεις έχουν παρουσιάσει καθυστερήσεις στην υλοποίηση τους, λόγω της μεγάλης οικονομικής κρίσης και της έλλειψης ρευστότητας στον χρηματοπιστωτικό τομέα, που επηρέαζε άμεσα την χρηματοδότηση των έργων και των παραχωρησιούχων.
Στόχος της διαπραγμάτευσης είναι μέχρι τις 30 Σεπτεμβρίου να καταλήξει σε μια συμφωνία-πλαίσιο για τα έργα και μέχρι το τέλος του χρόνου, με όλες τις διαδικασίες που προβλέπονται, οι συμφωνίες για τα έργα να τεθούν υπό την έγκριση της Ελληνικής Βουλής.
Τα έργα που υλοποιούνται με συμβάσεις παραχώρησης και είναι ενταγμένα στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Προσπελασιμότητας είναι:
1. Ιόνια Οδός
(συμπεριλαμβάνονται και τμήματα ΠΑΘΕ) (ΟΠΣ 341193, 'ΑΠΟΠΕΡΑΤΩΣΗ ΟΔΙΚΩΝ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΥ "ΙΟΝΙΑ ΟΔΟΣ ΑΠΟ ΑΝΤΙΡΡΙΟ ΜΕΧΡΙ ΙΩΑΝΝΙΝΑ, ΠΑΘΕ ΑΘΗΝΑ (Α/Κ ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗΣ) - ΜΑΛΙΑΚΟΣ (ΣΚΑΡΦΕΙΑ) ΚΑΙ ΣΥΝΔΕΤΗΡΙΟΣ ΚΛΑΔΟΣ ΤΟΥ ΠΑΘΕ ΣΧΗΜΑΤΑΡΙ - ΧΑΛΚΙΔΑ")
2. Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου (τμήμα Μαλιακός – Κλειδί)
(ΟΠΣ 371534 'ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΤΗΣ ΣΥΜΒΑΣΗΣ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΗΣ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ:ΜΕΛΕΤΗ – ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ – ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ – ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ –ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΚΑΙ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ «ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΣ ΜΑΛΙΑΚΟΣ - ΚΛΕΙΔΙ»)
3. Αυτοκινητόδρομος Κεντρικής Ελλάδας Ε65
(ΟΠΣ 296564 «ΜΕΛΕΤΗ – ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ – ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ – ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ - ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΚΑΙ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΥ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ (E65)» ΛΑΜΙΑ-ΚΑΡΔΙΤΣΑ-ΤΡΙΚΑΛΑ-ΚΑΛΑΜΠΑΚΑ και τμήμα Μαλιακού Κόλπου Σκάρφεια Φθιώτιδας- Ράχες Φθιώτιδας)
4. Ολυμπία Οδός (τμήμα Ελευσίνα, Κόρινθος, Πάτρα, Πύργος, Τσακώνα)
(ΒΔ ‘Αξονας Πελοποννήσου) (ΟΠΣ 277211 'ΣΥΜΒΑΣΗ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΗΣ «ΜΕΛΕΤΗ – ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ – ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ - ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ - ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΚΑΙ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΥ ΕΛΕΥΣΙΝΑ – ΚΟΡΙΝΘΟΣ – ΠΑΤΡΑ – ΠΥΡΓΟΣ - ΤΣΑΚΩΝΑ»)
5. Αυτοκινητόδρομος Μορέας (τμήμα Κόρινθος – Τρίπολη – Καλαμάτα -οι εργασίες στον οδικό άξονα συνεχίζονται κανονικά)
(ΟΠΣ 292401 'ΣΥΜΒΑΣΗ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΗΣ «ΜΕΛΕΤΗ – ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ – ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ – ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ – ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΚΑΙ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΥ ΚΟΡΙΝΘΟΣ – ΤΡΙΠΟΛΗ – ΚΑΛΑΜΑΤΑ ΚΑΙ ΚΛΑΔΟΣ ΛΕΥΚΤΡΟ - ΣΠΑΡΤΗ»)
Όπως σημειώνει η ανακοίνωση του Υπουργείου, η πλήρης έναρξη κατασκευής των έργων αυτών θα συμβάλει σημαντικά στο ΑΕΠ της Χώρας κατά 1,5% και στην ενίσχυση της απασχόλησης δημιουργώντας δεκάδες χιλιάδες θέσεις εργασίας.
από το ypodomes.com
Πηγή: http://www.cityvoice.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου