24/10/12

Κωνσταντοπούλου: «Αφήστε αυτό το στυλ και πείτε που έχετε βάλει το cd» -Παπακωνσταντινου: «Ελεος πια κυρία μου»


Για ακόμα μια φορά η βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Ζωή Κωνσταντοπούλου θέλησε να μετατρέψει την επιτροπή θεσμών σε αίθουσα δικαστηρίου αφού επί μια ώρα έθετε με καταιγιστικό τρόπο πάνω από 100 ερωτήματα στον πρώην υπουργό Οικονομικών Γιώργο Παπακωνσταντινου γεγονός που φόρτισε την ατμόσφαιρα και σε ορισμένα σημεία έφτασε τον πρώην υπουργό στα όρια του...

Ο τρόπος με τον οποίο η κυρία Κωνσταντοπουλου ρωτούσε τον κ. Παπακωνσταντινου σε όλη τη διάρκεια της εξέτασης άφηνε υπονοούμενα ότι ο πρώην υπουργός λειτούργησε με δόλο για να καλύψει κάποιους. Έτσι λοιπόν κάποια στιγμή εκείνος ξέσπασε «Με εγκαλείτε ότι επιχείρησα να καλύψω κόσμο. Κανείς δεν μου έχει κάνει μέχρι σήμερα αυτή την καταγγελία. Σήμερα βρίσκομαι σε χειρότερη οικονομική κατάσταση από ότι όταν μπήκα στην πολιτική . Δεν έχω off shore δεν έχω βγάλει χρήματα στο εξωτερικό, δεν έχω λογαριασμούς σε τράπεζες μόνο δάνεια έχω και δεν σας επιτρέπω».

Κωνσταντοπούλου: «Αφήστε αυτό το στυλ και πείτε που έχετε βάλει το cd».

Παπακωνσταντίνου: «Θέλετε να μετατρέψετε την συζήτηση σε κατηγορητήριο εναντίον μου, θεωρείτε οτι βρίσκεστε σε αίθουσα δικαστηρίου και σε προανακριτική διαδικασία».

Σε ρόλο πυροσβέστη επενέβη ο πρόεδρος της Επιτροπής Θεσμών και Διαφάνειας Αναστάσιος Νεράτζης. «Κυρία Κωνσταντοπουλου επιτέλους θέλετε να σας βλέπουν συνεχώς όταν μεταδίδεται η συνεδρίαση γι' αυτό μιλάτε και διακόπτετε;».

Η βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ ήταν όμως ασταμάτητη και από τα πυρά της δεν γλίτωσε ούτε ο κ. Νεράντζης «Μην υποβιβάζεται τη συζήτηση κ.Νεράτζη. Έβαλε τη χώρα στο μνημόνιο και στο άρμα της Τρόικα και θα του δείξουμε και κατανόηση;».

Ο πρόεδρος της Επιτροπής όμως της απάντησε στον ίδιο τόνο λέγοντας της «Περισσότερο από σας δεν μπορεί να την υποβιβάσει κανείς τη συζήτηση».

Ωστόσο η Ζωη Κωνσταντοπουλου δεν σταμάτησε την επίθεση και είπε «Λυπάμαι γι αυτά που λέτε. Θέλετε να στηρίξετε τον κ. Παπακωνσταντινου όπως κάνετε και με τον κ. Βενιζελο. Με τη στάση σας βοηθάτε τη συσκότιση της υπόθεσης».

Μάλιστα οι συνεχείς παρεμβάσεις της κ. Κωνσταντοπουλου ακόμα και όταν ρωτούσαν και άλλοι βουλευτές ανάγκασε τον κ. Παπακωνσταντινου να φωνάξει «φτάνει έλεος πια κυρία μου». Αλλα η βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ δεν άφησε ούτε αυτό αναπάντητο και του φώναξε «δεν έχετε δικαίωμα εσείς να λέτε έλεος μόνο ο Ελληνικός λαός μπορεί να φωνάζει έλεος».

Πηγή: http://www.iefimerida.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου